Зносостійкість – одна з найскладніших характеристик з досить простим обчисленням. Потрібно запустити декілька автомобілів з відповідними шинами на трек до повного зносу гуми, от і все.
Всі виробники чудово знають цей показник, проте дуже багато факторів впливає на знос покришок – стиль їзди, тиск, якість дорожного покриття і т.д.
Завжди будуть клієнти, які напишуть – шини стерлися раніше заданого пробігу, компанія обманює 🫤
Але вихід знайшли в Америці. Була створена методика оцінок з використанням відносних цифр.
Зараз все пояснимо 😌
По спеціальному маршруту в Техасі їздить два однакових автомобіля – перший з випробовуваною гумою, другий з еталонною. Ритм їзди завжди однаковий, тиск повітря в шинах та кути встановлення коліс постійно контролюються.
Заміри глибини протектору постійно проводяться в ході тесту.
Як тільки автомобілі проїхали 10300 км або 6400 миль - тест закінчується.
На основі отриманих даних обчислюють повний ресурс випробовуваної шини.
Ресурс еталонної приймають як 100 одиниць, а нашої моделі, як більше або менше від цього значення, залежно від отриманих даних – віднімаючи чи додаючи пропорційну кількість балів.
Такий показник назвали TREADWEAR — і якщо в еталоні він завжди становить 100, то мінімум в тестованої моделі він може бути 60, максимум 620.
Конструктори шин вважають такий метод не справедливим через суб'єктивні похибки, проте іншої загальновизнаної методики не Існує.
Всесвітньо відомі виробники шин використовують цей показник для підтримування свого іміджу, тим паче це дозволяє зручно та швидко порівняти різні шини між собою.
Будемо чекати вас за адресою Куренівський провулок 2/8 🚩
Підберемо для вас ідеальний комплект 😉