Більшою мірою всесезонні покришки розробляються для європейських доріг. Це пов'язано з кліматом, там він помірний та стабільний. Немає різких перепадів температури та жорстких морозів -30. Тому гумова суміш розроблена таким чином, щоб її можна було використовувати як взимку, так і літом.
На таких шинах повинне бути відповідне маркування. В кожного виробника свої позначки. All season, AS, Any Weather, AW і так далі – тільки такі покришки вважаються всесезонними.
Малюнок протектору більш розгалужений, елементи групуються в доріжку і розділені канавками різної глибини. За задумом такі шини повинні забезпечувати достатній рівень безпеки взимку і прийнятний комфорт влітку.
Проте слід враховувати, що такий протектор швидше зношується, на відміну від літньої гуми.
Більшість виробників рекомендують використовувати такі покришки в поясах, де середня температура взимку 0°.
Склад зимової і літньої гуми різний, тому майже неможливо зробити комплект, який можна використовувати в діапазоні від -20° до +30°. Тому в різних поясах та погодних умовах одні й ті самі шини будуть поводитися по різному, навіть непередбачувано.
Отже, можна зробити висновки – всесезонні шини підходять, якщо ви їздите містом, добре очищеними дорогами і рідко коли виїжджаєте за межі маршруту будинок-робота-магазин.