Відповідно до закону України

Стаття 9

Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів»: Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, у якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням. Споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, за винятком дня покупки. Обмін товару належної якості провадиться: якщо він не використовувався; якщо збережено його товарний вигляд; споживчі властивості, пломби, ярлики; розрахунковий документ, виданий споживачеві разом із проданим товаром.

Порядок повернення або обміну замовлення:

· Вам потрібно повідомити менеджера причину з якої відбувається повернення.

· У товару, що повертається, повинен бути збережений товарний вигляд, повинні бути збережені упаковка і заводські етикетки і комплектність.

· Ваше замовлення ви повертаєте на склад транспортної служби, на яку вам вкаже наш менеджер.

· Якщо повернення замовлення відбувається з вини покупця, оплату транспортних послуг несе покупець, якщо навпаки продавець.

· Ми забираємо товар зі складу, перевіряємо комплектність та товарний вигляд.

 

Важливо! Шини не повинні бути в експлуатації, заводські етикетки не зіпсовані і шини не монтувалися на диски.
Диски не повинні мати слідів експлуатації, монтування шин, і всі комплектуючі матеріали повинні бути збережені, кріпленні та упаковці.